|
Peli-ilta 1.4.2012
|
|
22-03-2012, 10:09 PM
|
|||
|
|||
|
Peli-ilta 1.4.2012
Peli-illassa olisi roolipelinä luvassa Touhou tietokonepelien maailmaan, gensokyohon, sijoittuva fantasiaseikkailu. Tällä kertaa Gensokyon sankarit(taret) pääsevät selvittelemään Kappojen aiheuttamaa tapausta. Luoteja, lulzia ja teetä tarjolla klo 12:30 eteenpäin Turku salissa.
Lautaepli on vielä hieman auki, jotain krapulaista on luvattu. |
|||
|
29-03-2012, 04:28 PM
(This post was last modified: 29-03-2012 04:28 PM by tanar.)
|
|||
|
|||
|
RE: Peli-ilta 1.4.2012
Onko porukoissa ketään joka osaa ennestään peliä War of the Ring ??
(based on "the Lord of the Rings" trilogy by J.R.R.Tolkien) ( Epic Battles in the Lands of Middle Earth ) Tuli hankittua toi kokelmiin ja olen tn. tulossa peli-iltaan, voisin ottaa sen mukaan jos joku peluuttaa/kertoo säännöt - boksissa on sälää Onko porukoissa ketään joka osaa ennestään peliä War of the Ring ?? (based on "the Lord of the Rings" trilogy by J.R.R.Tolkien) ( Epic Battles in the Lands of Middle Earth ) Tuli hankittua toi kokelmiin ja olen tn. tulossa peli-iltaan, voisin ottaa sen mukaan jos joku peluuttaa/kertoo säännöt - boksissa on sälää enemmän kuin tarpeeksi enkä ehdi tähän hätään tutustua tarkemmin jotta itse voisin alkaa sitä peluuttaa. Jos ei löydy tuohon vapaaehtoista niin jätän sen kotiin ja tuon sitten vaan jotain muuta, kuten Eclipsen ja jotain näitä mitä mulla nyt yleensä on mukana. -T- |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Search
Member List
Calendar
Help